Op deze pagina vindt u algemene informatie over het kopen bij Benèl. Heeft u een vraag die hier niet beschreven wordt, neem dan gerust contact met ons op!
Benèl is distributeur en groothandel in optische- en fotostudio artikelen. Wij leveren rechtstreeks aan ondernemers en retailers in geheel Europa. Daarnaast bent u ook als particulier van harte welkom! Wij beschikken over een groot dealer netwerk waarmee u uw bestelling eenvoudig kunt laten afleveren bij een dealer bij u in de buurt.
U kunt inloggen met uw eigen emailadres en wachtwoord. Als u uw wachtwoord kwijt bent, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen "Wachtwoord vergeten". Als zakelijk klant worden uw eigen inkoopprijzen zichtbaar nadat u bent ingelogd.
Nieuwe klant worden? Wij heten u van harte welkom! Aanmelden als nieuwe klant.
Onmiddelijk nadat u als ondernemer heeft besteld, krijgt u een automatische bevestiging van uw bestelling. Dit is geen factuur. Wij nemen uw bestelling dan in behandeling. Tijdens kantooruren krijgt u daarna meestal binnen een uur een factuur per e-mail. Zodra deze is betaald, wordt uw order verzonden.
Benèl hanteert scherpe tarieven voor verzending in binnen en buitenland.
Onze verzendkosten vindt je hier.
Als bij een product de voorraadindicator op rood staat, betekent dit dat het product tijdelijk niet op voorraad is en in bestelling is bij de fabrikant. De levertijd verschilt dan per fabrikant, en varieert van enkele dagen tot enkele weken. Voor een uitgebreid overzicht van levertijden per fabrikant, klik hier.
Benèl biedt de unieke service dat consumenten producten op onze website kunnen bestellen en dit kunnen laten afleveren bij een dealer bij hen in de buurt. Ook u kunt van dit systeem profiteren door u aan te melden als dealer. Lees meer...
U kunt desgewenst artikelen rechtstreeks laten versturen naar uw klant.
Uw pakket wordt dan in neutrale verpakking, met daarbij een pakbon met uw eigen bedrijfsnaam erop verzonden. Als u in aanmerking wilt komen voor deze extra service, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Lees meer...
Mocht een product onverhoopt defect zijn, vragen wij u een zogenaamd RMA-formulier in te vullen dat u kunt downloaden op deze site. U vindt het RMA-formulier onder Mijn Gegevens. Hierbij wordt u gevraagd een aantal kleine zaken te controleren, om te voorkomen dat per ongeluk onnodig een reparatie opstuurt. Lees meer...